跳到主要內容

新蒲崗社區回收推廣活動長青網文章

檢視個人資料
Submitted by 長青網管理員 on 2020年02月07日 11:46
Title
新蒲崗社區回收推廣活動
活動日期及時間

逢星期六下午三點到五點﹐我哋都會嚟到新蒲崗爵祿街招商永隆銀行門口開設社區回收推廣站﹐回收廢塑膠。

塑膠好好用﹐人人屋企有﹐但係點樣處理廢塑膠就費思量。如果你順手丟落垃圾桶﹐即係丟落堆填區。咁呢啲廢塑膠就要幾百年才可以分解﹐期間堆填區唔可以耕種﹐更加唔可以起樓﹐仲會污染土地和海洋。所以與其丟落垃圾桶﹐不如攞嚟倂我哋循環再造﹐造番新塑膠。

『黃大仙社區回收中心』係慈善團體──東九龍居民委員會向環保及自然教育基金申請嘅項目﹐做嘅係回收乾淨乾爽嘅廢塑膠。我哋收得嘅廢膠塑膠﹐分類後將交俾環保署認可嘅回收再造商﹐打成膠粒﹐再造新塑膠。

究竟我哋回收啲乜嘢塑膠?如果你有冇用嘅膠樽﹐無論係水樽﹑洗頭水樽﹑洗潔精樽﹐甚至係煮餸用嘅油樽﹐或者有啲冇用嘅塑膠容器﹐例如:膠袋﹑膠箱﹑膠桶﹑膠盒﹐或者有啲冇用嘅塑膠文具﹑光碟﹑錄音帶﹑錄影帶﹐甚至係乾浄嘅膠膜﹐都可以攞嚟俾我哋﹐循環再造﹐造返新塑膠。

只要你登記做我哋嘅環保會員﹐你就會有張積分咭,紀錄你每次攞嚟嘅塑膠重量﹐儲夠重量,可以換取禮物,包括廁紙﹑香米。

0
0
0
書籤
回應 (0)
檢視個人資料
ClintonFong
2020年02月10日 12:04
noted
0
舉報
檢視個人資料
何鳳珍
2020年02月10日 11:28
good
1
舉報
檢視個人資料
angelc
2020年02月07日 21:17
多謝分享!
2
舉報
檢視個人資料
Henry_Chan
2020年02月07日 13:07
多謝分享!
0
舉報
檢視個人資料
AMY
2020年02月07日 13:01
good
0
舉報
0
  • 分享至facebook
  • 分享至電郵

舉報留言

  • 確認舉報
確定