跳到主要內容

喜迎新春金蛇年(四)精明家居洗白白篇長青網文章

新年將至,又是大掃除時候。長青網為你網中尋寶,搜集了多項生活小竅門,希望對你在清潔家居的時間,可以更有智慧,更簡單,更有效地完成家務。提提你,掌握以下的「精明家居洗白白大法」,別忘記也要與朋友仔好好的分享啊!
必學小竅門1:
醋可用來消毒砧板好多人都知,原來在水中加入醋清潔玻璃器皿和家具,會份外光潔如新!在水中加些醋,將襪子浸泡再清洗,可除臭味同殺菌;同樣地洗衣時加些醋,可使衣服變軟、去污更易。如果排水管堵塞時,加入重碳酸鈉和醋,很快就會暢通番。
睇多D,按此閱讀慳家:醋可洗衫 兼玩通渠?
必學小竅門2:
熨衫——你就板不如板就你
抹地、掃地、吸塵——左右拖不如前後抹
洗浴缸——站缸外不如進缸內
一些常做家務動作的錯誤與正確示範,大家不妨加以參考。
睇多D,按此閱讀不為家務折腰 緊記清潔好姿勢
必學小竅門3:
衣服出現黑霉點,可用檸檬及食鹽,即可趕走霉點

睇多D,按此閱讀自家衣物防霉法
必學小竅門4:
點樣善用用剩少少的洗頭水同護髮素? 原來開稀咗嘅護髮素抹桌子,會變得不黏塵又光滑!

睇多D,按此閱讀慳家:樽底護髮素 抹枱最正
必學小竅門5:
熨燶衣物急救法!若熨燶棉質衣物,可在焦痕上撒幼鹽,用手揉搓一會,在陽光下曬一會後以清水洗淨,即可吸掉黃迹!若是尼龍質料或絲綢類又怎麼辦呢?

睇多D,按此閱讀熨燶衫 幼鹽去焦迹
必學小竅門6:
洗衣機濕度高,是霉菌及細菌的溫床,洗衫又點會乾淨?洗衣機去菌大法你要知!
睇多D,按此閱讀洗衣機去菌 衣服無異味
必學小竅門7:
水龍頭蓋上白濛濛的水垢?將醋及梳打粉混和,用以噴濕廚房抹手紙,覆蓋在水龍頭上一小時,可軟化水垢。
睇多D,按此閱讀水龍頭呷醋 水垢拜拜
必學小竅門8:
焗爐日久失修,只要出動梳打粉,萬年污迹一樣有計!
睇多D,按此閱讀奇效梳打粉 焗爐立立令
必學小竅門9:
胡椒粉總係黐住個樽身,洗極都唔乾淨,想話用番個樽嚟裝其他嘢都唔得?只要將鹽放入胡椒樽內,不停搖。

睇多D,按此閱讀加鹽 chok到底 胡椒粉無嘥
必學小竅門10:
又黑又灰又綠的霉點突然在家裏空群而出,多大力也擦不去?為免家中出現可能有毒的霉菌影響健康,5重點供參考。

睇多D,按此閱讀霉點格殺勿論
必學小竅門11:
間屋發出陣陣霉味,而且牆身、牆腳也出現霉點,怎辦呢?把食用胡椒粒放入棉布袋,即可作抽屜的防潮劑。

睇多D,按此閱讀胡椒防潮驅蟲最有效
必學小竅門12:
攪拌機用久了,會傳來陣陣異味,要清除氣味,原來可以用梳打粉或綠茶包。
睇多D,按此閱讀綠茶洗攪拌機 鹼易除臭
必學小竅門13:
切片後的檸檬頭尾不要棄掉,可以放雪櫃做吸味劑,而且砧板切過魚肉,可以將這些檸檬頭尾用來拭擦砧板,可以辟腥。

睇多D,按此閱讀檸檬頭尾 擦砧板去腥味
必學小竅門14:
利用一隻舊絲襪、一枝長竹及一塊乾布,就可以輕易清理風口的塵埃。睇多D,按此閱讀輕鬆清理冷氣機塵埃
必學小竅門15:
煮過火,煮焦了鍋底,該怎麼辦?
睇多D,按此閱讀清除鍋底污跡有妙法
必學小竅門16:
案板用久了,會産生一股腥臭味。可放入洗米水中浸泡一段時間,再用鹽擦洗,腥臭味即可消除。
睇多D,按此閱讀洗米水的用途
必學小竅門17:
報紙捲成棍狀當除濕棒、放置竹炭或小蘇打粉都是房間除溼法寶。
睇多D,按此閱讀樂活家居誌 - 除黴大作戰
各位長青粉絲們,你們有甚麼私家生活秘訣呢?歡迎透過長青網的互動平台(回應功能),輕輕鬆鬆地分享一下你的清潔心得!

0
0
0
書籤
回應 (0)
0
  • 分享至facebook
  • 分享至電郵

舉報留言

  • 確認舉報
確定